Завдання для 2 класу 

2 клас


Урок1 Сприймання людиною інформації

Урок 2 Види інформації за способом подання

Урок 3 Правдива та неправдива інформація

Урок 4 Комп'ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією

Урок 5 Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв

Урок 6 Як працювати з комп'ютером

Урок 7 Пристрої для роботи із звуком

Робота клавіатури

Урок 8 Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування.


Урок 9  Команди і виконавці

Урок 10 Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів

Урок 11 Алгоритми в нашому житті

Урок 12 Правила складання алгоритмів

Урок 13   Комп'ютерне середовище виконавців.

Урок 14 Графічний редактор середовища Скретч.

Урок 15 Алгоритми для малювання фігур

Урок 16 Навчальний проєкт

Урок  Передбачення результату виконання алгоритму.

Урок  Зміна виконавця у середовищі Скретч.

Урок  Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати.

Урок  Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати