Завдання для 6 класу

6 клас


Урок 1 Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики 

Урок 2 Поняття комп'ютерної графіки

Урок 3 Формати файлів растрових і векторних зображень 

Урок 4 Створення векторного зображення

Урок 5 Закріплення вивченого

Виконайте тестові завдання по темі за посиланням до 13 жовтня

Урок 6 Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах

Урок 7 Закріплення теми "Комп'ютерна графіка"

Виконайте тестові завдання по темі за посиланням до 30 листопада

Урок 8 Поняття про об'єкту програмуванні. Властивості об'єкта.

Урок 9 Створення програмних об'єктів

Урок 10 Практична робота "Створення анімації до спрайта"

Урок 11 Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання подій

Урок 12  Практична робота. Вкладенні алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Урок 13 Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі.

Урок 14 Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту.

Урок 15  Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати